Πέρασμα πλατφόρμας με το φορτίο

Πέρασμα πλατφόρμας με το φορτίο

Για το έργο αυτό την υποστύλωση γεφυρών στις Ερυθρές όσοι ασχολήθηκαν , θα πρέπει να είναι περήφανοι διότι ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία .

 

Ο σκοπός για να υποστυλωθούν οι πέντε γέφυρες στις Ερυθρές Βοιωτίας ήταν για γίνει μια μεταφορά μέσω της παλαιάς εθνικής οδού Ελευσίνας – Θήβας φορτίου , που θα ξεκινούσε από την περιοχή της Ελευσίνας  και θα κατέληγε λίγο μετά τις Ερυθρές περίπου 5 χιλιόμετρα , στο υπό κατασκευή εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος  της εταιρείας ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή .

 

Υποστύλωση γεφυρών στις Ερυθρές

Υποστύλωση γεφυρών

 

 

Το φορτίο ήταν η τουρμπίνα του νέου εργοστασίου όπου και έφτασε στο λιμάνι της Ελευσίνας . Επειδή το φορτίο ήταν μεγάλο σε όγκο αλλά κυρίως σε βάρος περίπου 200 τόνοι η διαδρομή του μέχρι το εργοστάσιο πέρναγε από τις πέντε αυτές γέφυρες της περιοχής των Ερυθρών , όπου η κατασκευή τους ήταν λίγο παλιά για να αντέξει αυτό το φορτίο που μαζί με την πλατφόρμα μεταφοράς άγγιζε τους 300 τόνους .

 

Υποστύλωση γεφυρών στις Ερυθρές

Υποστύλωση γεφυρών

 

Υποστύλωση γεφυρών στις Ερυθρές

Υποστύλωση γεφυρών

 

Η πλατφόρμα μεταφοράς δεν υπήρχε στην Ελλάδα ούτε καν στα Βαλκάνια με αποτέλεσμα να έρθει από την Ολλανδία . Η πλατφόρμα ήρθε σε κομμάτια και συναρμολογήθηκε στην Ελευσίνα .Το μήκος της φαίνεται στις φωτογραφίες , η κίνηση γίνονταν με όχημα που την τράβαγε και την έστριβε από εμπρός και όχημα στο τέλος της που έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά .

 

 

Λόγω του μεγάλου πλάτους της , σε ορισμένες στροφές επειδή υπήρχε το πρόβλημα να βρει στις πλαϊνές μπάρες του δρόμου είχε την δυνατότητα ανύψωσης η πλατφόρμα μερικών εκατοστών .

Η μεταφορά ξεκίνησε Σάββατο πρωί και ολοκληρώθηκε Κυριακή μεσημέρι με στάση το βράδυ του Σαββάτου . Κατά την διάρκεια της μεταφοράς η παλιά Εθνική Οδός Ελευσίνας – Θηβών παρέμεινε κλειστή .

 

Η υποστύλωση των γεφυρών έγινε με εργαλεία που μας προμήθευσε η εταιρεία PERI Ελλάς η οποία διαθέτει ειδικές σκαλωσιές για την παραδοχή αυτών των φορτίων .

Το στήσιμο των υποστυλωμάτων έγινε κατόπιν μελέτης του τεχνικού τμήματος της εταιρείας ΤΕΡΝΑ και σχεδίων που λάβαμε για να εκτελέσουμε το όλο εγχείρημα.

 

Σε μία γέφυρα ίσως την χειρότερη από όλες έγινε εξυγίανση του εδάφους διότι περνάει από κάτω ο ποταμός Ασωπός . Οι εργασίες βέβαια έγιναν άνοιξη προς  καλοκαίρι για να μην έχει πολύ νερό ο ποταμός . Η εξυγίανση έγινε με χοντρή κροκάλα και μπαζώθηκε περίπου 2 μέτρα και από πάνω στρώθηκε 3Α για να επιπεδωθεί η επιφάνεια .

 

Υποστύλωση γεφυρών

Υποστύλωση γεφυρών

 

 

Μόλις πέρασε πάνω από όλες τις γέφυρες  η πλατφόρμα με το φορτίο και απομακρύνθηκε πήραμε όλοι μια βαθιά ανάσα.

 

Ολοκλήρωση μεταφοράς

Ολοκλήρωση μεταφοράς

Ολοκλήρωση μεταφοράς

Ολοκλήρωση μεταφοράς

 

Σας άρεσε το άρθρο;